tisdag 13 juli 2010

Lycka

var ett tag sen jag skrev här sist och mycket har hänt. Jobbet rullar på bra så har hunnit njuta av solen och värmen också. Vilket är skönt nu när det är sommar!

I fredagskväll var jag och min prins på grillkväll hos Erika och John där det bjöds på grillat med tillbehör och trevligt prat med massa skratt! Tack för en kanon kväll =)
Lördagen var det 30års fest som gällde. Min prins bror höll i allt och det var släkt och vänner till honom. En bra fest men synd bara att det var så varmt hela dagen för man klagade lite på värmen. Plus 30grader

Söndagen är en slapp dag och det blev det med för oss men vi tog den hemma hos mina föräldrar istället. Var på stranden där det blev sol och bad, sedan hemma god mat och fira att min mamma fyllt år! Jag saknar er mycket mina älskade föräldrar och bror<3

Igår ett långt 12timmars pass på obbet och sedan hem till min prins som hade lagat mat. Du är underbar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar